9 Ekim 2013 Çarşamba

İlknur'un Dünyası, Yaza Veda Blogger Buluşması

5 Ekim Cumartesi günü sevgili İlknur'un , Kadıköy Balon Cafe'de düzenlediği , yaza veda blogger buluşmasına katıldım. Ev sahibimiz İlknur güler yüzü ve samimiyeti ile bizlerle tek tek ilgilendi. Sonra da sponsor firmaların hediyeleri ile bizi bir güzel şımarttı:))

 
 


 
Bioblas sponsorluğunda İlknur birde TV çekilişi yaptı. Kazanan sevgili  Müge oldu.

 
Müge'ye tekrar teşekkür ediyorum. O olmasaydı ellerim kollarım dolu eve gelmem biraz zor olacaktı:))

Etkinliğin hamişleri makyajlıkareler ve ben. İkimizde oğluşlarımızı hemen hemen aynı günlerde kucağımıza alacağız. İkimize de bir avazda, sağlıklı, sıhhatli doğumlar diliyorum.

 
 
                                                                           Knorr 
                              
   
                                                                             Pastel
                            
 
 Otacı 
 
 
 Bionem  
 
 
Bumerang  
Bu güzel gün için sevgili İlknur'a ve tüm sponsor firmalara çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda yine böyle güzel bir etkinlikte buluşmak üzere...
Yaza veda partisine katılan blogger arkadaşlarımın blog adresleri, bloglarını izlemenizi tavsiye ederim. Umarım yazmayı unuttuğum olmamıştır eğer varsa haber verirseniz hemen eklerim.
 
 

9 yorum:

  1. Ilknur vesilesiyle seninle tekrar biraraya geldigimiz icin cok mutlu oldum canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende öyle, en kısa zamanda tekrarlamak üzere öptüm sevgiyle

      Sil
  2. tanıstığımıza memnun oldum uzak masalarda kaldık ama :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnun oldum, inşallah başka bir etkinlikte daha çok kaynaşırız:)) sevgiler

      Sil
  3. seninle tanıştığım için çok mutlu oldum.Çok güzel bir gündü..En kısa zamanda görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşracım, bende seninle tanıştığıma mutlu oldum. Bundan sonra sık sık görüşmek üzere, sevgiler

      Sil
  4. merhaba bende tavsiye üzerine kullandım ve gerçekten çok memnun kaldım. Nemlendirme özelliği çok iyi

    YanıtlaSil
  5. merhaba bende tavsiye üzerine Bionem kullandım ve gerçekten çok memnun kaldım. Nemlendirme özelliği çok iyi

    YanıtlaSil
  6. evet bende Bionem i kullanıyorum neredeyse 2 aydır ve inanılmaz derecede çok memnunum. farklı bir ürün kullanmayı düşünmüyorum bileee :)

    YanıtlaSil

Special design for Şeker Mutfağımız by GeCe