1 Şubat 2013 Cuma

Kartopu


Haftanın son gününden herkese merhaba,

Bugün adı tam da bu kış günlerine yakışacak bir tatlı tarifim var, kartopu.
Tarifi yine Gülay'cımdan,  yalnızca tarife bisküvi ekleyerek yaptım.


Malzemeler;

1 kutu krema (200 ml)
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı süt tozu
3,5 su bardağı hindistan cevizi
1 paket pötibör bisküvi

Üzeri için;

Hindistan cevizi

Yapılışı;

Bisküvileri rondodan geçirin. Yoğurma kabında tüm malzemeleri karıştırın.2 saat buzdolabında bekletin. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elinizde yuvarlayın, hindistan cevizine bulayıp servis tabağına alın. Kartopumuz yemeğe hazır.

Afiyet olsun...

6 yorum:

  1. bu tarifi denemedim ama nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bu lezzeti biliyorum harika oluyor ellerinize sağlık...
    ben daha yeniyim:) sizi takipteyim sizde beni takibe alırsanız çok sevinirim:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim mutfagabuyrun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim merininmutfagi sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık yemek çeşitlerinizi ve sunumlarınızı çok beğendim.misafirinim artık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar guzel gozukuyorlar..ellerinize saglik..

    YanıtlaSil

Special design for Şeker Mutfağımız by GeCe