9 Mart 2013 Cumartesi

Fırında Peynirli Ekmek Dilimleri


 
Günaydın,
 
Mutlu ve sağlıklı bir hafta sonu geçirmeniz dileklerimle...
 
Kahvaltılarda sıkça yaptığım hem de kalan bayat ekmekleri değerlendirdiğim pratik bir tarifim var.
Ben kahvaltıyı hazırlamaya başlamadan önce ekmek dilimlerini hazırlıyorum ve fırına veriyorum.Kahvaltı hazır olduğunda da sıcacık ekmek dilimlerimiz hazır olmuş oluyor.
 
 
Malzemeler;
 
5 dilim ekmek
1 adet yumurta
1 yemek kaşığı zeytinyağ
1 su bardağı rendelenmiş beyaz peynir
5-6 dal maydanoz
 
Yapılışı;
 
Ekmek hariç diğer tüm malzemeleri karıştırıyoruz.Dilimlenmiş ekmeklerin üzerine eşit olacak şekilde sürüyoruz.Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizdikten sonra 200 derece fırında 20-25 dakika üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz.
 
Afiyet olsun...
 

11 yorum:

  1. elıne sağlık bayıldığım bır lezzettır

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık. Bende çok yaparım ama uuzn zamandır yapmadığımı farkettim. Bayat ekmeklerde değerlerleniyor:)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık canım ben de sık yaparım nefis olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. çok severim bu ekmek dilimlerini.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bende çok severim 5-6 dilim yeme kapasitem vardır.Eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglık pek güzel görünüyor Pazar kahvaltılarına pek yakışır :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım..
    nefis olmuş bu ekmekler yenmez mi hiç :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Canım ellerine sağlık sanırım sevmeyeni yoktur sıcacık yemelerine de doyum olmaz afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  9. bayılırım
    küçükken bunu yapınca büyük bir tarif yapmış gibi sevinirdim
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. NAZİK ZİYARETİNİZ İÇİN ÇOK TEBEKKÜR EDİYORUM,KARDEŞİMİN BLOGUNADA BEKLERİZ EFENDİM.
    http://gulayinmutfagindan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. bu ekmek dilimlerini çok severim, üzerine dilimlenmiş domates ve biber de çok yakışıyor, ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil

Special design for Şeker Mutfağımız by GeCe